Wersja polskaУкраїнськаDE

Usługa Serwis Assistance 24, 8, 4

Co zawiera usługa serwisu Assistance ?

Usługa Assistance to gwarancja podjęcia działań serwisowych i przywrócenia urządzenia do pracy w określonym czasie. Domyślnie posiadamy trzy opcje tej usługi dla naszych klientów:

Każdy z pakietów Assistance możemy elastycznie dopasować do potrzeb odbiorców, podstawowa wersja usługi Assistance 24 nie zakłada stałych opłat, koszty tej usługi obniżamy wprowadzając stałe miesięczne opłaty naliczane od każdego urządzenia objętego serwisem. Podobnie realizujemy usługi Assistance 8 i Assistance 4 z taką różnicą, że podstawowe wersje tych usług nie są bezpłatne. Koszty tych usług można tak samo obniżyć zwiększając opłatę miesięczną.

Cenniki:


* Usługa „Monitoring online” jest możliwa jeśli na obiekcie jest zainstalowane urządzenie monitorujące, w przeciwnym wypadku klientowi przysługuje zniżka w wysokości 30% na montaż instalacji monitoringu. W niektórych przypadkach do kosztu usługi jest doliczana opłata za transmisję danych zgodna z cennikiem operatora.

Co w przypadku jeśli serwis nie dojedzie na czas i uszkodzeniu ulegnie towar ?

Jeśli w wyniku przekroczenia gwarantowanego czasu rozpoczęcia naprawy, dojdzie do uszkodzenia towaru a nasz klient poniesie straty, to my je pokryjemy. Usługa Assistance to gwarancja bezpieczeństwa.