Z usług naszego serwisu można korzystać przez 24 h na dobę 7 dni w tygodniu. W każdej chwili nasi wykwalifikowani inżynierowie są gotowi do podjęcia wszelkich, wymaganych przez Państwa działań.
W ramach serwisu wykonujemy:
Czym jest usługa Assistance?
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami opieki serwisowej Assistance.
Gwarancja:
Na wszystkie wykonywane przez nas usługi udzielamy gwarancji na okres 3-mcy, natomiast na dostarczone przez nas części zamienne - na okres jednego roku.
Cennik dla klientów detalicznych - interwencje awaryjne:
Przykład: technik po przybyciu do klienta w Krakowie, o godzinie 14:00 w ciągu pierwszych 30 min, diagnozuje stan urządzenia i informuje, o kosztach materiałów do naprawy w kwocie 220,00 PLN, oraz przewidywanym czasie naprawy 2h, w takim wypadku mogą wystąpić dwie sytuacje:
1. Klient nie podejmuje dalszej naprawy ze względu na opłacalność, stan urządzenia itp., w takim przypadku na sumę kwoty usługi składa się:
2. Klient zgadza się na naprawę, następnie technik kończy ją po 1,5h, w tym przypadku sytuacja wygląda następująco:
W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod numerem naszej całodobowej infolinii serwisowej 537 776 655.